Privát fogyasztóvédelem

Az Ádáz Fogyasztó

Az Ádáz Fogyasztó

Óvatosan a Danubius Ablak Kft.-vel!

2017. szeptember 06. - Az Ádáz Fogyasztó

danubius_ablak_logo.pngNormális ember tavasszal kezd nyílászáró-felújításba. Na, ez nekem szeptember elsején jutott eszembe, jó újlipóciai lakosként el is tévedtem a Pannónia utcai Danubius Ablak Kft. honlapjára, ami első blikkre meggyőzőnek tűnt. Az Ádáz Fogyasztó mentalitása persze elsősorban mélyen elkötelezett tudatosságot jelent, ezért felírtam a privát FB-falamra, hogy akinek esetleg van tapasztalata velük, jelezze.

 

Meglepetésre ketten is írtak. Olyan rövid, de velős sztorikat kaptam, hogy leesett az állam: a szakszerűtlen, kontár munka egy dolog (sajnos nehéz jó szakikat találni a piacon), a minősíthetetlen ügyfélkezelés meg egy másik. Mindkettőjüknél a beszerelés után keletkezett vita: a nyilvánvaló hibákat (amiket a hozzá nem értő munkásaik elkövettek) nem voltak hajlandók javítani. Barátaim beszámolói alapján a Danubius Ablak Kft. vezetője borzalmasan viselkedett velük.

 

Egy kicsit keresgéltem még utánuk a neten – néhány perc Google után látszik, hogy van panasz rájuk máshol is.

 

Utálom, amikor ilyen sztorikba futok. Csak egyet tudok tanácsolni: óvatosan a nyílászárósokkal, óvatosan a Danubius Ablak Kft.-vel!

A bejegyzés trackback címe:

https://azadazfogyaszto.blog.hu/api/trackback/id/tr4512807252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roxána Kainráth Milóné 2018.08.06. 16:54:05

Kedves anonym véleményező, blog író!

Minden estben kezeljük az estlegesen felmerülő problémákat, és Kollégáim minden estben igyekeznek mindenkinek eleget tenni a legrövidebb időn belül. Lezáratlan esetről nincs tudomásom. Éves szinten sok Ügyfelünk van, akik elégedettek, és egyre több akik ajánlás alapján jönnek. A nagy számok törvénye alapján nincs a Földön olyan üzlet, ahol minden egyes ember- minden ügyfél maradéktalanul elégedett. Sajnos van olyan, amikor a csillagos égbolt se elég, s az ingyen is drága. Van ilyen mindenhol. Látja, én emberként felvállalom magam, , a nevemet, a Cégünket, mert tudom, hogy a Kollégáim becsülettel, gőzerővel dolgoznak, és megtesznek mindent a szerelőink is (akik több 15 -18 éves tapasztalattal dolgoznak), hogy rendben legyenek a dolgok. Ez a becsület.
A hiba egy olyan jelenség, amit csak az nem követ el, aki nem dolgozik. Ezt is tudom. Ez pedig a felelősség. Nem bújunk el, nem bújunk ki alóla.
Legyen kedves panaszát levélben elküldeni, s kivizsgálom az estet, s annak valódiságát.

Maradok tisztelettel:

Milóné Kainráth Roxána
Danubius - Ablak Mo. Kft.

Az Ádáz Fogyasztó 2018.09.25. 18:27:37

A gond az, hogy ez többszörösen ellenőrzött információ: a Danubius Ablak Kft. munkája nagyon sokszor erősen kifogásolható minőségű, az ügyvezető, az ön férje pedig képes úgy beszélni, netán ordítani az ügyfeleivel, mint akit a seggéből rángatott elő. Ezt én első kézből tudom, de tessék csak beütni a Danubius Ablak nevét a keresőbe, és megnézni, hogy milyen vélemények jönnek ki fórumokból, Google értékelésből stb. Legyen tehát nyoma még egyszer: senkinek sem ajánlom a Danubius Ablak Kft-t!

CsakEgySrác 2019.04.14. 17:19:21

Kedves Ádáz Fogyasztó!
Laptop témában kerestem véleményeket így bukkantam az Ön blogjára. Az írása stílusán kiváncsi lettem pontosan miről is szól az Ön blogja. Bíztam benne, hogy objektív véleményeket fogok látni, olvasni és érdemben segíteni fog laptopot választani. Sajnos azt kellett tapasztalnom, hogy Ön nem véleményez, hanem fikáz. Értem én, hogy kifogott egy ramhibás probookot, a billentyűzettel valószínűleg kontár “javítás” végzett. Baromi érzékeny a szalagkábel. Tapasztalat hp gépekkel. Danubius Ablak, közvetített két véleményt, ami szerintem kevéssé reprezentatív, ahogy utánanéztem az állításának igaz, van róluk negatív vélemény, kb 7 éves időintervallumban 7db. Ha előbb találom meg a blogját, tőlük rendeltem volna, nem bujkálnak, kiállnak magukért, a cégukért és az embereikért itt, az Ön blogján is. Az, hogy egy viszonylag modern telefon négy évet bír, sajnos nem egyedi eset, sokkal inkább szokványos, persze ez nem jelenti azt, hogy tetszik a tervezett avulás irány. Adidas izzadasgátló, kedves Ádáz fogyasztó, az izaddásgátlót általában fürdés után használjuk, hogy MEGELŐZZÜK, a kellemetlen testszagok kialakulását, nem pedig fürdés helyett, hogy elnyomjuk azokat.
Ha már véleményezés, maga kontár véleményező, vagy fizetnek magának, hogy lejárassa a cégeket. Ebben az esetben elég hitvány munkát végez. Mosógép vásárlásnál vártam, hogy végre saját tapasztalatot oszt meg, érdekes tartalom lehet. Kiderült, hogy vett egyet. Milyet?? Hol?? Mennyiért?? Mik a tapasztalatok??
Köszönöm ezt a néhány mulatságos percet, amit azzal okozott, hogy vegig olvashattam a bejegyzéseit és megirhattam én is a véleményemet.
Maradok Tisztelettel: CsakEgySrác

Polyákné Dési Edit 2020.10.23. 14:40:32

Én vállalom a nevem, a problémám valós és jelenleg lezáratlan.
Teljesen egyetértek a posztban leírtakkal.
Friss és sajnos saját tapasztalat, hogy a cég, illetve az ügyvezető Miló Zoltán csak addig kedves és megnyerő, amig az ember szerződést nem köt és át nem utalja nekik a pénzt.
"Ők 3 hét alatt legyártatják az ablakot" volt a marketing duma. Igen, ez lehet hogy igaz, csak utána még nagyon sokáig nem jönnek beszerelni. Ha lejárt a beszerelési határidő, ha nem, úgy tűnik, hogy őket ezek a határidők egyáltalán nem kötik. Ügyesen bele van fogalmazva a szerződésbe egy lehetséges 45 napos csúszás is, de speciel nálunk már az is lejárt, de nem nagyon zavarja ez őket. (Még.)
A szerződés aláírása után minden fontosabb lesz nekik, mint az elvégzendő munka és jajj annak, aki meg meri kérdezni, hogy a beszerelés mikor fog megtörténni!!
Most épp nem vagyok bent az irodában, vagy nem látom éppen a füzetemet, majd egy órán belül, vagy hétfőn (vagy mikor épp mi a mondás) visszahívom. Az ígért visszahívások nem történnek meg és a munka elvégzése is hetekkel csúszik a szerződésben foglaltakhoz képest.
Nekünk van olyan tételünk, ami szerepel az augusztus 10-én aláírt szerződésben, de a mai napig nem került beszerelésre.
Olvastam én is a Danobius Ablakról az intő kritikákat, de egyrészt nem voltak frissek (több évesek voltak), másrészt nem volt sok, így azt hittük, hogy csak elvétve fordul elő az, hogy az ember nem kapja meg, amiért fizetett.
Nos ez nem igaz, sajnos mi is ugyanígy jártunk 2020-ban.
Igyekszem segíteni a fogyasztóknak és mindenkinek felhívni a figyelmét, hogy a cég manapság sem megbízható.
Annyi más cég van a piacon, aki teheti és nem akar rámenni idegileg a könyörgésre, válasszon másikat!
Nekünk még elég sok kicserélésre váró ablakunk van, de legközelebb a Danobius Ablak Kft neve fel sem fog merülni az árajánlat-kéréskor.
Én sajnálom a legjobban, hogy nem sikerült a Danobius Ablakban egy megbízható céget találni.

Varga István 31950 2021.01.27. 14:07:09

Most végeztek az ablak cserével. Ha közel megyek a remekműhöz akkor hallom hogy sűvít a szél mert nincs rendesen kifújva az ablak mellett a hézag! És van egy másik feltevésem hogy én 3 rétegű üveget kértem, de nagyon furcsa számomra hogy a két üveg között a távtaró között mintha csak egy gumi tömítés lenne és nem egy harmadik üveg! Ez utóbbi feltevesemmel kapcsolatban tud valaki tájékoztatást adni mert nem vagyok biztos benne. Az hogy sűvít a szél azt viszont hallani. A régi ablak jobb volt!

Varga István 31950 2021.01.29. 18:21:08

@Polyákné Dési Edit: Ma én is beszéltem a fickóval és a hölggyel. Magukból kifordulva üvöltve fenyegetőztek. Annyira megijedtem hogy miközben hallgattam Őket írtam egy történetet az Egyeztető Testületnek. Úgy rakták be az ablakot hogy egy mécses lángját a huzat eloltja !

Polyákné Dési Edit 2021.01.31. 08:29:50

@Varga István 31950: az a 3 rétegű üveg nekünk is gyanus volt, de átvilágitva 3x törik meg a fény, igy valószinűleg abban nem csaltak. Aztán somán lehet hogy de, mert többeket is átvertek vele.
A szigetelés nekünk is vacak lett, itt is befujt a szél, de azt én megcsináltam, azért már nem is szoltam. Szomorú ennyi pénzért.

Polyákné Dési Edit 2021.01.31. 08:34:24

@Varga István 31950: miután nálunk január közepéig sem sikerült kihozni és beszerelni a kifizetett párkányt, valamint feltenni a szegélyléceket és a szunyoghálós ajtót (kb egy órás munka lett volna), elálltunk a második szerződéstől, amit ezekre kötöttünk és visszakértük a pénzünket. Nem ment az sem simán, de némi feljelentést kilátásba helyezve végül visszautalták a pénzt. Soha többet velük semmit!

Varga István 31950 2021.01.31. 11:29:57

Sajnos nem tudok képet feltenni, azt hiszem hogy vagy elviszik az ablakot vagy pereskedünk

Varga István 31950 2021.01.31. 11:40:31

@Polyákné Dési Edit: Azon én is halálra röhögtem magam hogy se párkány, se szúnyogháló a szerződéssel ellentétben azt akarja hogy fizessem ki amit eddig szerinte csinált és ma mert holnapig nem vár! Utalásban egyeztünk meg ! Utána majd a szúnyoghálót felrakja amit akkor fog számlázni. Mikor őrjöngött a telefonba azt hittem hogy likviditási gondja van és a pénz létkérdés ! De lehet hogy csak ilyen a természete
süti beállítások módosítása